17 september 2009

började som sagt jobba kl 06 idag! snacka om att jag har varit trött hela jävla dagen. men sånt är livet!

har inte riktigt hunnit skriva idag.
imorgon åker jag och Theis till Lerum (tävling), med Emelie och Christer Fransson! vi ska ha husbilen.
Martin skulle egentligen följt med, men han orkade inte.
jag har ingen lust som helst att åka dit, för deras bana är helt vrickad! men det finns väl inte så mycket att göra?!
jooo, bojkotta det som Martin ;D haha.

imorgon kommer Emelie till jobbet och så ska vi handla till "resan", mat och så.
senast (förhoppningsvis) 16.30 kommer Theis, åh vad jag längtar efter honom <3
och senast 17.30 sticker vi, är det planerat i alla fall. får se hur det blir med det.
kommer hem på söndag eftermiddag/kväll.

nu ska jag duscha, och dricka te, mmmm, jag har frusit hela dagen typ!
sedan är det minsann läggdags. jobb imorgon igen, kl 09!

godnatt och dröm sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0