16 september 2009

jag vet guys, jag har inte skrivit sedan i måndags. i´m sorry!
men jag har inte orkat.

igår var jag ledig, det var verkligen skönt.
Jenny kom hem till mig kl 12 och så bakade vi kanelbullar och tittade på film :)
kommer inte ihåg vad den heter.. fick låna alla deras The Sims 2, så dom har jag installerat nu :)
det är skoj. längesedan man spelade!
kl 18 var det träning på banan :) vi började med att springa = BU! jag hade bara mina spd-skor mer mig,
= värsta skorna att springa i. sträckte låren. kändes som jag skulle få kramp när jag cyklade sen. var helt trött i benen, och helt stum liksom! och jag har fortfarande ont,  eller ont? det känns mer som träningsvärk, och ja gör ju oftast ont!

idag började jag jobba kl 09. första dagen i fisken för min del!
det blev väl egentligen inte mycket fiskigt för mig idag, men det kommer.
jag plockade upp fisk och så i fiskdisken, och så stekte jag fiskbiffar (och hjälpte kunder såklart).
det behövdes inte rensas fisk och så idag, eller vad man nu säger att man gör.

imorgon börjar jag kl 06, så jag borde verkligen sova NU!
men fan, jag orkar inte. och Theis är inte hemma, vill så gärna skriva lite med honom när han kommer hem!

nu får det vara nock för idag.

puss på er.
godnatt och dröm sött, för snart ska jag sova.
yesbox!

Kommentarer
Postat av: Anonym

caroline! ska vi vara tvunga att ta hand om både dig och martin? ni måste lägga er i tid och borsta era tänder.

2009-09-17 @ 22:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0