14 september 2009

haha, ny design på bloggen IGEN! jag blir aldrig nöjd.
eller jo, nu ljög jag! jag har varit nöjd med dom andra också, men så sitter jag och leker lite i PS
och gör lite nya headers, och då vill jag ju såklart ha den istället, och så får man ändra allt ;D
men, kul är det. och det är bra tidsfördriv!
vad tycker ni om den nya designen? skriv!


idag jobbade jag 14.00 - 22.15, så det blev väl några slantar idag med. längtar tills lönen kommer :)
imorgon är jag ledig = skönt. trots att jag bara jobbat idag, haha! men det blir i alla fall bakning med Jenny som kommer till mig kl 12. vi ska baka kanelbullar, mums! :)
sedan blir det träning på banan kl. 18! :) yesbox.

fick sms av mamma innan och hon sa att det fanns Björn Borg trosor för 75 kr på Kreta :)
så hon ska handla hem ett par till mig, jippie :D idag hade där varit lite molnigt men varmt.
får hoppas på att molnen försvinner tills imorgon så att dom kan pressa på stranden,
jag är avis :(

jag sitter inne på forever 21 och kollar kläder, supersöta t-shirts och linnen jag har hittat !!
meeen.. är rädd att det ska bli tull och så?! beställer typ aldrig kläder på nätet.
har endast beställt en väska en gång.
någon som beställt därifrån och så, och vet något om det?!

imorgon vid 17-tiden kommer min kusin och hämtar Zingo. han ska bo hos dom tills mamma och pappa kommer hem. eftersom jag jobbar så "långa" pass, och Martin aldrig är hemma typ! synd om honom att vara hemma SÅ länge. så det blir nog bra, fast det blir ensamt utan honom..

pussspusss

Kommentarer
Postat av: eliteemelie

Jag gillar denna designen myyyyycket mer än din förra för jag kunde knappt läsa vad du skrev på din förra för att du hade så ljus texten men den förra var fin men denna var mycket grymmare :D Saknar dig, vi MÅSTE träffas snart!

2009-09-15 @ 08:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0