10 september 2009

jaja då, jag får väl slänga in ett snabbt litet inlägg :)
det blir inget långt, ska nämligen ner och duscha strax och sedan sova. börjar jobba 07.45 imorgon, i förbutiken :)

idag jobbade jag från 15.30 - 19.00.
det var en hel del folk, och allt var helt rörigt kändes det som.
men jag satt i alla fall mestadels i kassan, men stod även lite i självscanningen. det gick bra :)
kände aatt jag behövde det passet med tanke på att jag inte hade suttit i kassan på 2 veckor annars typ..
då hade jag glömt allt.. :P

när jag kom hem från jobbet åt jag lite fil med havrekuddar, och sedan 20.00 skulle jag träffa Sofie och Björn på banan så att vi kunde träna :) dom jobbar också sent. så vi var där i någon timme, eller ja. jag kom hem 21.45 typ!
sedan har jag kollat idol-avsnittet från idag på tv4play.

imorgon kommer Theis, yes!
vet inte vilken tid dock :O känns som vi knappt snackat på hela veckan, jag har jobbat kvällar ett par dagar och han har jobbat på dagen ju.. så det blir skit. men vafan :O jag måste också ha pengar, och detta är min chans just nu!
men det ska bli mysigt att han kommer :D vi ska mysa <3
på lördag blir det klubbmästerskap på banan, och sedan även 5-kamp och grillfest där på kvällen. det blir säkert coolt.
sedan på söndag åker mamma & pappa till Kreta. deras första resa utan mig och Martin sedan dom fick oss.. haha! jaaa, ett bra tag sedan. 21 år ;D så jag och Theis ska köra och lämna dom i Svågertop på söndag så dom kan ta tåget till Kastrup. sedan kör vi nog ut till kusinerna i Bara där det blir mat.. kalas där nämligen :) får se hur det blir.

nu ska jag sova.
godnatt och dröm sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0