29 oktober 2009

jobbat idag, i fisken :)
och precis innan jag skulle gå hem blev jag frågad om att jobba imorgon också, fast på golvet.
så det blir det :) 07.00 - 15.00! i alla fall bättre än att börja kl 6! haha.

när jag kom hem från jobbet somnade jag lite grann, i typ 1 timme :) sen gick jag ner och åt toast som middag (vi håller fortfarande på med köket och har ingen spis inkopplad så att vi kan laga mat, haha..
sedan bytte jag och Martin om för att sticka till bmxbanan till träningen. skulle ta pappas stora skåpbil dit, lättare att bara lägga in cyklarna då. sen när vi ska få bilnyckeln av pappa hittade han inte den, och skåpbilen hade låst sig själv!
så vi letade och letade, när klockan var 18.10 så körde jag och Martin till pappas jobb med mammas bil för att hämta extranyckeln till skåpbilen och när vi kom hem låg den andra nyckeln inne i bilen, bak i "skåpet".. haha
jaaa, min pappa är förvirrad! väldigt förvirrad många gånger :) haha. och han sa "jag vet att jag inte har lagt den där bak i bilen, den måste vara här någonstans!!!", men ack så fel du hade far.
när klockan var 18.30 typ kom vi till banan, dvs 30 min för sent :P men men. blev en bra träning ändå.

imorgon blir det som sagt jobb fram till klockan 15. sedan kommer Theis :) antar att han kommer vid 16-tiden eller något. sedan på kvällen blir det väl idol. hihi! sen på lördag ska jag jobba 06.00 - 15.00! vill verkligen INTE :/ speciellt INTE när Theis är här.. och så ska man lägga sig skittidigt imorgon?! och hur lätt är det när älsklingen är här.. aaargh!

ska för övrigt sova snart! ska ju upp tidigt imorgon också. men väntar på att jag kan ringa Theis.. vi har nästan inte skrivit allt idag :( SNÄLLA! hitta ett jobb till mig i DK, så jag kan bo med honom <3

nu ska jag ringa honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0