28 oktober 2009

idag har varit en bra dag faktiskt :)

ställde klockan på halv 9. men somnade om och vaknade 09.30 som tur var.
10.28 tog jag bussen in till folkets park och träffade Vivi där, där hon hade sin bil :)
så körde vi in och parkerade vid statsbiblioteket eftersom där var 2 timmars gratis parkering.
så gick vi till gustav och gick runt lite i affärer där omkring. sedan när tiden gått ut körde vi till Entré och gick där i ett par timmar. det var trevligt :)
blev lite shopping för min del! jag köpte en sjukt söt tjocktröja på H&M, Hello Kitty. sedan köpte jag ett par ursnygga jeans på Gina Tricot, som jag är glad över att jag köpte, känns som att dom sitter jättesnyggt. och så köpte jag ett svart vanligt linne, att ha under saker och ting :) och 2 små söta läppglans :D hihi !

sedan när vi körde från Entré hämtade vi upp Jonas och så körde dom mig hem. var hemma vid 15.30 eller något :)

ena delen av bänkskivan kom idag (stenskiva). kommer nog bli skitsnyggt sen när allt annat är färdigt, med kakel och när vi tagit av skyddsplatsen från luckorna, och ja allt som ska göras :) mycket jobb kvar ju! ska komma ny kyl & frys också ju..
längtar tills allt är på plats för just nu står allt i vardagsrummet. skafferiet är där inne, och man kommer knappt fram! haha.
men men :)

imorgon blir det jobb, 09.00 - 15.00 i firren! ohyes. trevligt trevligt
och imorgon är det även torsdag, imorgondagen som vi kallar det,  för mig och Theis :)
längtar till fredag! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0