27 oktober 2009

gillar faktiskt min nya header skarpt :) får se hur länge det håller DENNA gången då. sist jag bytte var ju typ 2-3 veckor sedan bara?! haha.. får väl ha denna ett tag nu.

idag har jag jobbat :) stod i Förbutiken, 14.00 - 19.00! faktiskt kul att stå där. men mycket att tänka på, och mycket att lära sig.. fast det börjar komma in nu. mycket roligare att stå där, än att vara på golvet.

imorgon är jag ledig. ska in till stan och träffa Vivi vid 11 tiden :) ska blir trevligt.
på torsdag blir det jobb igen, kl 09.00 - 15.00 i fisken, tjoohej!

i söndags hade jag och Theis 27 månaders dag, om någon bryr sig?! :P hihi


en av bilderna från när Theis och jag var ute vid Stora Bälts bron i fredags och fotograferade kl 12 på natten :)
hade absolut kunnat bli bättre. och om bron varit upplyst hela vägen och inte bara pelarna hade det varit snyggt as hell, men vafan?!  heeeeelt OK !
min pojkvän är finast och bäst :) <3

på måndag börjar HÅRDträningen/vinterträningen :) ska bli kul.
haft paus i 1 och en halv månad nu typ.. tränat ungefär 1 gång i veckan!
men det har helt klart behövts efter den lååånga säsongen. skönt att få vila ut sig lite!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0