26 oktober 2009

uppdatering 23.15
ny header, vad tycks?
bättre eller sämre än den förra?

____________________________________________________________________________________


i´m so sorry!
.. att jag inte skrivit sedan i onsdags, 5 dagar! men jag har inte orkat, och inte haft tid.

i fredags tog jag tåget hem till min älskade. han är världens bästa!
på kvällen tittade vi på idol, och när det var slut, dvs efter resultaten och så också, så hade han en överraskning till mig. jag har alltid sagt att jag vill till brofästet vid öresundsbron och fota, men har aldrig fått gjort det.
så Theis tog med mig till Stora Bälts bron istället (spelar ju ingen roll, inte så stor skillnad på som). vi kom dit 23.30 på natten, helt galet bäst han är :) jag har inte lagt in bilderna på datorn ännu, men i kameran såg dom ljuvliga ut :) tack älskling! <3
när vi kom hem därifrån såg vi ett par avsnitt av One Tree Hill <3 och somnade inte förräns vid 04.. haha!
¨
på lördagen vaknade vi vid 11 tiden. gick in och åt frukost, duschade, packade ihop våra grejor och åkte till Carlas (Theis brorsdotter) 2års kalas. :) supersöta tjejen!
efter det körde vi direkt hem till Malmö, först in om triangeln för att köpa Kinamat också :)
här hade mamma, pappa, Martin och morfar börjat riva köket, och där är saker ÖVER ALLT i vardagsrummet. knappt så man kommer fram och tillbaka, det är kaos! på kvällen tittade vi på One Tree Hill :) söndag vaknade vi vid 11 tiden. tittade lite till på One Tre Hill och så, sedan hjälpte vi till där nere med köket och så, och tiden gick så fort. vid 18 hämtade vi pizza, eftersom vi inte kan laga någonting, ingen spis eller microvågsugn inkopplad.
sedan kändes det som att klockan helt plötsligt var 21.00 och att Theis skulle bege sig hemåt :( <3
så sådan fick det bli, hur tråkigt det än är varje gång.

idag började jag jobba kl 06 imorse. jag sov max 3,5 timme inatt, great ! och jag är SÅ trött, och dagen har gått så fruktansvärt långsamt. slutade kl 15! men det kändes som jag varit där 1000000 timmar!
ikväll har jag varit med mamma på Ikea, handlat in lite smågrejor till köket :)

imorgon ska jag jobba i förbutiken. 14.00 - 19.00! :) ska bli nice.
och om vädert tillåter det ska jag och Sofie ta oss en MTB-tur innan jobbet också. får bara hoppas att jag inte har sån spränghuvudvärk imorgon när jag vaknar, som jag har nu!

är sugen på en ny header, och jag har en grund redan typ.. men min fantasi är slut, haha, måste få lite inspiration. tips på var?

pussss

Kommentarer
Postat av: Emelie mahatma ghandi :)

Diggar din nya header som fan! Och speciellt det när du skrivit klart i din blogg, är det en bild du lagt in eller hyur gör du det där det stor caroline hindmo i varje inlägg?

2009-11-03 @ 21:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0