21 oktober 2009

måndag, tisdag och idag har gått hur snabbt som helst, helt galet, och helt perfekt ju?! :)
snart är det liksom fredag. bara en liten ynka torsdag kvar med jobb på maxi, sedan är dagen här!
åka till Theis-dagen :) då jag och han brukar skriva "IDAG IDAG IDAG :D :D :D" på sms, och ja, är allmänt glada :) och ännu gladare när vi ses! <3

igår vid 11.00 kom Sofie hit, och hade köpt med sig bullar. åt lite frukost, och sedan vid 12.30 stack hon och jag ut och cyklade MTB :) det var riktigt härligt väder, bästa dagen till detta ju. jag var beredd på att det skulle vara kallt, så jag tog på mig understället och så, + andra kläder ovanpå såklart. då säger Sofie "du Caroline det är ganska varmt ute, jag tror inte du behöver understället".. nähä, tänkte jag, det lät ju bra. så av tog jag det, och tänkte att det kommer säkert vara skitkallt ändå! men det var det VERKLIGEN INTE. man svettades ju en heeel del :)
blev nästan 2.5 mil! riktigt trevlig liten cykeltur, med en sväng in om på Baracentrum innan vi cyklade hemåt igen, köpte lite extra energi än bara vanlig vätska (vatten) :)
sedan cyklade vi hem. man var ju allt lite trött i benen, och ÄNNU VÄRRE blev det när jag tränade på banan på kvällen. kände direkt att benen var trötta, och hade verkligen ingen kraft i dom. fick mjölksyra för minsta lilla ansträningen och hade liksom allmänt ingen kontroll. men det gick väl bra ändå!
på tisdag blir det nog en MTB-tur till med Sofie, på förmiddagen. för sedan kl 14 ska jag jobba nämligen :)

idag jobbade jag i fisken, 09.00 - 15.00 ! det gick bra :) står där en hel del nu så jag börjar komma in i det, vilket är väldigt skönt.
köpte One Tree Hill säsong 3 idag, som jag ska ha med till Theis :) vi har kollade ju klart på säsong 2 i söndags.
blir graaajt med en säsong till, och sedan en till, och en till !! jippieee !

på fredag blir det lön! ohyes

vet inte riktigt vad jag ska skriva mer nu :o
såååå....
pussss


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0