18 oktober 2009

i fredags vid 15.30 tiden kom Theis, äntligen! det kändes så bra att få krama honom igen, efter 2 veckor utan honom. jag är så glad med honom!
vi tittade på idol med mina föräldrar på kvällen, och det blev en hel del mys också! <3 saknat det där.
på lördag vaknade vi vid 12-tiden. gjorde oss färdiga och åkte till Ekohallen och köpte en plånbok till älskligen, hans hade gått sönder! kom hem vid 14.30, och bytade om direkt och stack till banan och tränade.
eller, jag tränade, han var förkyld och ville ta det lugnt ! och det är ju klart :P
sedan kom vi hem från tränade och så duschade vi.
sedan var det dags för restaurang med hela familjen :) inklusive älskligen såklart! det var meningen att vi skulle äta på Mando, men där var lång kö utanför, så vi gick bort till Jensens Böfhus, och dom hade inte bord lediga, då gick vi till Gränden som stängt för säsongen och sedan Elysée som heller inte hade några bord lediga, wow.. verkligen vår dag? haha!
sedan ringde Martin till restaurangen ute på Pers krog, Nathalie heter den. där hade dom minsann bord :)
så dit stack vi, och åt fondue! mums!
mätt det blev man. var hemma vid 22.00! jag och älskligen gick i stort sett igång med att se One Tree Hill direkt, till sent sent :P

alarmet ringde klockan 09.15 för första gången imorse, eftersom vi bestämt att vi skulle följa med Martin och Rickard bland annat till Köpenhamn och träna. Sofie ville hänga med och titta :) så Martin hämtade henne vid halv 10 och så åt vi frukost här innan vi begav oss mot Köpenhamn. trist att banan var ganska tung och massor med vattenpölar, men det gick att cykla i alla fall :P fick ont i ryggen efter en timme.. :( vi gjorde en övning där man drog väldigt mycket med ryggen, dumt av mig att göra det.
kom hem vid 14.20! jag och Theis började kolla OTH när vi tvättat av våra cyklar. och har kollat på det heeela dagen verkligen :P haha! mysigt <3 så nu har vi kollat klart på hela säsong 2 också. ska köpa säsong 3 på jobbet, och ta med till honom på fredag :) 
och nu har han åkt hem ! :'( eller, nu?! han körde vid 21.00! lite efter. lika jobbigt som vanligt, förutom förra gången, då var det värre eftersom det skulle ta 2 veckor då. nu ses vi ju på fredag igen, men ändå?! det känns som en evighet, jag vill bara vara nära honom hela tiden :'/ 

på lördag blir det 2års kalas för lilla Carla (Theis brorsdotter). sedan efter kalaset kör vi hem hit, dvs, på lördageftermiddag. <3

ska inte jobba förräns på ondag, sedan torsdag också. och det är vad jag ska jobba för denna veckan!

puss & kram.
godnatt och dröm sött, när den tiden kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0