11 oktober 2009

läget allihopa? jag var ju sjuk, men nu är jag bara superförkyld..
ett tecken på att det inte är så farligt, som influensa.. förkyldning överlever man ju oftast av? :) hihi

har ni sett?
en ny design på min lilla blogg, ovanligt va? :) haha..
jag är nöjd med den, förutom den inklippta bilden på mig, den känns för stor och blaffig! men jag vänjer mig nog.
skriv gärna vad ni tycker, kära läsare!

idag jobbade jag, första gången jag jobbade helg. det känns som måndag idag?
och igårkväll, när jag låg i sängen för att sova, kändes det helt fel. och imorse när jag vaknde 06.15 kändes det också helt fel. varför fan gå upp så tidigt på en söndag?
jo, för man ska jobba.. 100% OB minsann, NICE. jag jobbade från klockan 08.00 till 13.00, ett riktigt bra pass med bra pengar. längtar till den 25:e!

när jag kom hem från jobbet hade mamma fått flipp, haha!
hon storstädade och rensade hela huset på massa gammalt skit.rensade i stort sett hela huset.
bl.a gamla gardiner som dom hade när dom flyttade in här, dvs. lite mer än 20 år sedan! hahaha..
jaaa, varför sparar man sånt? jag fick också rensat min garderob lite grann, det var på tiden!
imorgon ska jag och mamma nog ut och shoppa, hoppas hoppas! men det lär nog bli en runda på tippen med allt skit först.

måndag, tisdag, onsdag, torsdag, SEN är det fredag. och DÅ kommer min älskling :)
åh vad jag längtar längtar längtar! ska bli supermysigt.

på onsdag ska jag träffa Emelie J. i stan, superduper :) längesedan. sedan på kvällen ska jag hem till Fille och vi ska spela rrrrrockband! :D det blir skitskoj!

tack för mig,
puss!
godnatt och dröm sött, när den tiden kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0