2 november 2009

ja, nu ær det minsann ny månad! snart ær det fantamig jul. men først fyller jag 19 år :)

i fredags kom ælsklingen till mig. mysigt! vi kollade idol och sedan blev det tidigt i sæng eftersom jag skulle upp 04.30 i lørdags før att jobba kl 06.00! men så kan det ju vara ibland. vi har ændå haft en bra helg trots allt.
igår føljde jag med honom hem till Sorø :) så nu sitter jag hær. har varit i Slagelse idag med sværmoren medans ælsklingen jobbat. kom hem før lite mer æn en halvtimme sedan, då var Theis redan hemma :)
nu har han precis satt upp en lampa hær nere i hytte, = lite extra belysning ær alltid bra.
snart ska vi nog se OTH (One Tree Hill), i looooove.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0