8 december 2009

idag har jag varit i stan med Sofie :) det var trevligt värre. för min del blev det 2 linnen, en kul julklapp, 2 sminkborstar och lite godis, sscchh!!! för Sofie blev det nog lite mer :) hihi
sedan när vi var i stan ringde chefen från jobb och frågade om jag kunde jobba 09.00 - 15.00 imorgon istället för 14.45 - 20.00, och ja, mer än gärna på morgonen :) så det blir det.
vid 16.30 kom Björn och hämtade oss i stan, och så körde vi inom pappas jobb och hämtade bannycklarna och sedan släppte dom av mig hemma :) sedan var det dags att äta och ganska direkt sticka till träningen, och jag hade huvudvärk, som jag har väldigt ofta? :/ det är segt, riktigt segt.
fick förresten även en födelsedagspresent av Sofie, en hårtoning (hon är frisör) :D:D:D superbra, eftersom jag sagt att hon snart ska klippa och tona mitt hår igen ;) börjar bli dags. hon är smart hon :D <3

jag och mamma körde till Burlövs center igår och fick ställt in länken till min klocka, åh så snygg den är. jag älskar den!

sitter här och bara tittar på skärmen just nu, har ingen aning om vad jag ska skriva..
fingrarna brukar rulla på, men inte ju nu, inte just idag!
så jag tror att jag avslutar här, för denna gången :P

ha det ;D hörs snart igen
pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0