6 december 2009

19 år idag :) 1 år tills jag blir 20 år! inte illa

i fredags kom Theis inte förräns klockan var 23.20 eller något, sent :/ men bättre än ännu senare ju, haha!
det blev nästan läggdags för oss direkt, eller vid 00 tiden! skulle ju upp och jobba igår, lördag.
stod i fisken från 09.00 - 17.00, eller jag jobbade över till 17.54 för att vara exakt, för jag hann inte med allt som skulle göras! på lördagar är det ju storstädning i fisken, kul att man bara har 1 timme på sig, precis som på vardagar där man inte ens ska städa hälften så mycket.. förstår verkligen inte hur dom tänker! :S
när jag kom hem var jag sjukt trött. vi åt mat och sedan efterrätt, mums. sedan såg jag och Theis dom 3 första One Tree Hill avsnitten av säsong 6. när man väl börjar kolla kan man fan inte sluta :P

imorse vaknade jag vid 06 tiden, eller ja, mitt alarm ringde då! snoozade lite och sedan var det dags att hoppa ur sängen. gick ner och åt frukost, hade ingen känsla av att jag fyllde år ännu! men men.
stack till jobbet vid 07.30, började kl 08.00! slutade kl. 13.00 så det var skönt :) inte så sent. kom hem, kramades lite med älsklingen och så, sedan städade vi, och duschade så att vi kunde bli färdiga till gästerna (släkten) kom vid 16.00! sen vart det livat i ett par timmar :) vid 20.30 åkte dom hem, och sedan lite mer än en halvtimme senare åkte även min älskling hem :(

det har varit en bra födelsedag :)
jag fick många fina presenter!
från:

mamma & pappa - abuslås till min nya damcykel, glasunderlägg och assietter + att dom beställde min typ drömväska (Oilily) på internet nu ikväll, den är för dyr för att jag ska köpa den själv, så snål som jag är ;) tur man kan önska sig då och att man har så underbara föräldrar :)

Theis - Parfym (Davidoff Wave), Hello Kitty morgonrock <3<3, DVD'er (Knocked up + Änglar och demoner)

bror - Jetset klocka! GRYMT SNYGG :D

svärfar - 8gb USB-stick. läser och skriver snabbt !!

morfar - pengar

kusiner - fruktskål och värmeljus"hållare", sån som hänger och är ett hjärta :) svårt att förklara.

sedan har jag även fått ett superfint halsband av svärmoren som jag dock fick redan förra helgen ;) och så har jag väl kvar att få av en kusin till. och så väntar jag bara på den snygga väskan som ska komma! längtar !! <3
och sedan får vi ju verkligen inte glömma underbara Vivi och Jonas som kom och lämnade en jättefin blomma till mig :) det värmde i hjärtat <3
tack tack tack som in i bomben för allt fint, mina nära och kära :)

imorgon ska jag nog med mamma till Burlövs Center, och gå in på Ur & Penn så att jag kan ställa in länken till min nya snygga klocka :) spänd på att använda den, den är ju så söt. ljusrosa :) finns så många otroligt snygga färger!
sedan kanske jag åker upp på nybörjarträningen och hjälper pappa med ungarna och kanske även cyklar själv :)
sedan på tisdag ska jag förhoppningsvis cykla med Sofie sötnosen på banan och sedan ska vi till stan en runda :) det kommer bli superskoj <3

jobbar tyvärr bara onsdag och torsdag denna veckan, JAG VILL HA MER PENGAR :) det är kul att shoppa ju!
onsdag 14.45 i fisken och torsdag 09.00 - 15.00 i fisken!
på fredag åker jag till älskligen :) om inte redan på torsdag, men tror inte det.

pussss
godnatt och dröm sött, när den tiden kommer!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är ju alltid super skojj o träffa dig hjärtat! =) <3

2009-12-07 @ 18:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0