30 december 2009

eller ja, skulle rubriken kanske heta 31 december 2009 istället? klockan är ju trots allt 02.03! det vill säga, det är nyårsafton! :)

GOTT NYTT ÅR!, mina nära och kära, och alla andra!

idag har jag jobbat, 14.00 - 22.15 i förbutiken. gaaanska sugit att jobba stängning när världens bästa pojkvän är här, men sånt är livet! nu är jag ledig "imorgon" och den 1:a. så det blir ju skönt :) ska dock jobba i helgen!

frågan är? vad gör vi uppe nu?
jo, såhär är det.. vi har precis sett klart One Tree Hill säsong 6! så nu har vi sett säsong 1-6 hur snabbt som helst känns det som, sorgligt såhär i efterhand, men det var kul så länge det varade.
Theis har ju alla boxar så det är ju bara ta ett maraton när man känner för det!
och så är det ju såklart bara att vänta på säsong 7! :) ingen aning om när det kommer, den går på amerikansk TV nu tror jag, så det dröjer väl ett bra tag :(
det dåliga är att Lucas och Peyton inte kommer att vara med i 7:an :( it sucks, för dom var typ dom bästa i serien! aja, sånt är livet.

imorgon på nyårafton ska jag och älskligen bara mysa järnet <3 vi ska inte göra något speciellt ! :) ska bli superskönt att bara få vara. får se hur hög musik vi kommer behöva spela, med tanke på att Zingo är livrädd för raketer :/ han var i alla fall förra året!

på lördag åker älskligen hem. sedan ska jag till honom nästa helg! :)
på söndag ska jag hem till Sofie, vi ska äta tacos, sjunga singstar och spela mario! och på tisdag ska jag först med henne till OBS och se idol-Erik & Calle där, hahaha, roooocks! och sedan ska jag med henne när hon ska pierca sig :) hon är världens snällaste och goaste människa, verkligen! en man verkligen kan lita på.
det kommer bli supertrevligt, garanterat :)

nu ska jag stänga av, älskligen kallar!

godnatt och dröm sött när den tiden kommer :)
puss



Kommentarer
Postat av: sofie

Naw gumman, jag blir helt rörd!! Du är den finaste människan jag känner! Du och jag kommer alltid hålla ihop oavsett! DU är underbar <3

2010-01-01 @ 12:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0