27 december 2009

hemskt dålig på att uppdatera, det är vad jag är !
usch ja. men vem har tid såhär under julen?
för ja, nu har det ju varit julafton och allt, tiden bara rinner iväg. snart är det nyårsafton också!
tänk, detta kan bli det sista inlägget för i år, 2009! snart är det 2010! coooolt.

i söndagskväll (den 20:e) kom Theis hit <3 :) och han är är fortfatande, och kommer stanna tills på lördag (2:a).
heeeelt jäkla underbart är det.

på julafton var somsagt Theis här, och så var det familjen + morfar, moster och morbror(ingift)! det var trevligt.
fick många fina julklappar :) bl.a oilily plånbok, extern hårddisk 640GB, pippi-box, toastjärn, brödrost, glas, bestick, pengar, skål, handdukar, pyjamas och lite sånt smått och gott :) mest saker till när man ska flytta hemifrån, vilket jag önskat mig. kunde inte komma på något annat! och sånt är ju lika bra att ha när man ska flytta, annars kan det snabbt bli dyrt :) snart har jag nog allt :D förutom möbler.

i lördags var vi hemma hos moster och morbror med resten av släkten på mammas sida (nästan alla), och fira lite jul till med dom som inte var med oss på julafton. blev lite julmat och kaka.

idag var det en trevlig dag.
var ute på mellandagsrean med Sofie :) blev en heeeel del shopping! kan säga att det blev för en del mer än 1000 kr, uuuups! haha :D lätt hänt ! inte bra att ha börjat jobba, så jäkla svårt att hålla i pengarna.
men det blev några t-shirtat, ett par jeans, en kofta, ett antal linnen, johnny cash skivor och meeer... :D

imorgon ska jag och Theis nog till mediamarkt och net on net, han ska nog köpa hem en TV till sin paps och så ska han nog köpa ett Playstation 3! och vem vet, kanske köper jag singstar till det, Queen såfall :) får se hur det blir.

älskligen ligger och sover i min säng, haha han är så söt :) han somnade innan när vi (mest jag) låg och kollade på pippi! haha
jag borde väl gå och lägga mig jag också, <3

puss på er kära vänner.
godnatt och dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0