17 december 2009

usch vad dålig jag är på det här!
har inte uppdaterat bloggen sedan den 8:e :o fast jag har liiiite bortförklaring. var nämligen hos Theis från den 11:e till den 15:e, och jag orkar inte sitta och blogga där, vill ju bara spendera tiden med honom då ju :)
vi har liksom annat för oss!

och nu har jag inte riktigt tid att skriva, ska sova. börjar 10 imorgon på jobbet, hoppas inte det kommer ännu mer snö så jag får gå till jobbet, jag vägrar. fast det är ju inte så långt, men så kallt och så jobbigt, när man har en cykel!

ajaaaaa, tycker att snön kan försvinna så man kan cykla på banan! man kan ju inte ens vara ute och köra sprinter :(

på söndag eftermiddag kommer Theis!! :D och han stannar tills efter nyår, OHYES! det blir underbart, helt underbar <3 och så ska han fira jul och nyår här, om ni inte fattade det ;) SNART JULAFTON, galet.

jobbar 10.00-18.00 imorgon och sedan 09.00 - 15.00 på lördag. helt ok tid på en lördag faktiskt! bättre än 09.00 - 17.00 som det brukar vara på lördagar i fisken ;)

ska sova nu, trött as hell.
godnatt och dröm sött :)

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0