26 augusti 2009

hemma nu! eller nu? jag kom hem 20.45 typ, från Theis! <3 och vi ses redan i övermorgon igen, it´s gonna be GRAAJT !
har varit i Sorö sedan i söndagskväll. och vi har myst en massa, och tränat! och jag har photoshopat medans Theis har sovit (på kvällarna) och jobbat (på dagarna fram tills ca 14.30). var ju tvungen att njuta lite extra nu veckan innan man går in i arbetslivet helt och hållet, i stort sett :P
vet ni vad? jag har börjat dricka Te! har aldrig gjort det förr, eller jo, jag har såklart smakat. men jag har alltid tyckt att det smakat pekka, typ varm svag saft? och jag sa typ att jag aldrig skulle börja dricka te osv.. men tro det eller ej. Theis har lyckats lära mig. men jag tycker bara om Tropical Fruit, och det ska vara ett speciellt märke, annars är det inte gott. där finns något annat te i det märket som är OK också, men jag dricker allra helst Tropical. mmmmmm <3 och jag dricker det mycket också. har druckit 3 koppar idag, åh så gott. haha! det är i alla fall mycket, från att inte dricka alls! och detta märket finns inte att köpa i Sverige, har inte sett det i alla fall. så jag köper med från DK, eller så köper Theis med till mig! :P

allting känns helt jävla bra :D jag har fått jobb, kanske 2 snart till och med? :D :D
på måndag börar jag på Ica maxi, och jag längtar mer än någonsin. känns som att börja ett nytt liv! det är det kanske nästan också? jag är helt excited.
och sedan imorgon ska jag träffa en fotograf, Martin Olson! vi ska snacka om assistentjobb, som kan bli ca 1-2 ggr i veckan. och det vore ju helt perfekt om jag kan kombinera det med MAXI ! mycket jobb till mig, jatack! jag gillar't.

ändrade typsnitt här på bloggen. det andra var så orginellt och tråkigt! detta är kanske svårt att läsa? men är ni intresserade av vad jag skriver så får ni stå ut minsann :P
förresten, vad tycker ni om min nya header? (den som är längst uppe där det står "Caroline Hindmo´s blogg" och är bilder.. för er som inte vet). själv är jag faktiskt supernöjd med den. satt och gjorde den inatt, till alldeles för sent. men vafan, när man väl börjat, vill/kan man inte sluta mitt i. det är svårt!

imorgon efter att jag varit och träffat fotografen ska jag träna, sedan ska jag städa husbilen efter helgen och innan denna helgen, som jag har lovat mamma! sedan ska jag träna på banan kl 18.00!

i helgen åker vi ju till Skanderborg i Danmark på tävling. får hoppas att min krash-period är över så att jag slipper krasha på denna tävlingen OCKSÅ! det vore great. så på fredag tar jag, mamma, Martin och Zingo husbilen till Sorö och hämtar upp
Theis, och fortsätter sedan resan mot Skanderborg :)


bild från Aars, tävlingen då jag krashade och fick hjärnskakning!

nej, nu ska jag minsann sova om jag ska orka upp imorgon och träffa fotografen. håll tummarna för mig! tack.
det kommer vara tomt att sova utan Theis :( men jag har ju inget val.

puss
godnatt och dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0