25 augusti 2009

25 månader med Theis idag <3 i love you.

igårkvæll nær jag och Theis kommit hem från Jeppe, en som han spelar i band hos, så installerade vi Photoshop på hans dator, så att jag kunde ha något roligt att gøra medans han var på jobbet :) det var væl tænkt att jag skulle gøra en ny lite fræsigare header idag, men jag gjorde en inatt istællet, som får duga i några dagar i alla fall! haha. det ær lite størigt eftersom jag inte har alla mina bilder hær, och dom jag har ær bara JPG-format, och inte PSD, så jag kan inte gøra ændringar eller ta bort instællningar om jag nu vill det! men men..

idag ska vi till Køge och træna :) træningen dær børjar kl 17, hoppas det blir skojsigt och fortsætter vara fint væder.

jag børjar få tur med jobb nu :) jag fick ju jobbet på MAXI, och sedan så ska jag æven træffa en fotograf som vill ha assistenthjælp ca 1-2 gånger i veckan :) så han ska jag træffa på torsdag och så ska vi snacka om hur det kan fungera osv.! æntligen.

nej ni ! nu ær det fantamig dags att gå in och æta lite frukost. och jag vill att Theis ska komma hem från jobbet NU!

ha det gutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0