24 augusti 2009

i helgen var det Svenska Cupen i Kungsbacka, på deras nya bana. det var verkligen inte min helg, inte denna heller. jag verkar ha en period då jag krashar hela tiden, och det ær NOT OK! krashade i lørdags, landade på en pinne som stack upp ca 10 cm ur banan, fick den i magen, fick ont, lækaren på banan tyckte att jag skulle åka in och checkas på sjukan.. så det blev det. endast 2 heat før mig den dagen. doktorn dær konstaterade att det inte var så mycket, att jag bara var øm, afan? kørde på søndagen, gick DÅLIGT. ingen kommentar!
nær vi kom hem till Malmø så åt vi. sedan packade jag en væska, och så åkte jag med Theis hem till Sorø, dær jag befinner mig nuuu :)

i fredags kl 13.30, innan vi åkte till Kungsbacka, var jag på ICA MAXI och skrev på anstællningskontraktet och fick mitt schema och lite så :) lysande. børjar på måndag (31:a) och ska læras upp och så den veckan. awesome.
kommer hem från Sorø på onsdagkvæll :) måste ju njuta med Theis hær nu veckan innan jag ska børja jobba.
och i helgen ska vi till Skanderborg, Danmark, på Landspokalen. hoppas inte jag har otur och krashar igen. BLÆ

orkar inte skriva mer just nu. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0