19 augusti 2009

ni som följer mig, och säkert några till, vet att jag har haft hjärnskakning och stel nacke! och jag kan inte säga mer än att det går framåt! har fortfarande lite huvudvärk och så, men det är ju inte ens säkert att det beror på hjärnskakningen längre? nacken är i stort sett fit for fight igen. eller jaaa.. jag känner av lite ibland, men vafan!
men vi får se om jag cyklar i KBA i helgen eller inte, känns ju som jag borde ta det lugnt eftersom det var en ganska våldsam krash, men jag vill cykla. + att det är en ny bana och deras första tävling, om dom nu inte har haft något litet klubbmästerskap eller något redan. det hade varit superkul att testa! vi får se hur det blir. ska dit i alla fall, eftersom pappa, Martin och Theis ska tävla :)

mellan kl. 10.00 och 12.00 ska jag vara på Arbetsförmedlingen. ja man får välja när man vill komma, det är typ Öppet hus, och så ska man bara anmäla sig att man kommit. och så kallar dom på en. så det blir ett litet möte, som är så tråkigt och man vill bara gå där ifrån! jag vill bara ha Ica MAXI jobbte nu, går och väntar på svar dagarna i enda.

igår bestämde jag och Vivi oss för att vi skulle ta oss en tur in till MF (malmöfestivalen för er som inte vet). det var första gången för mig detta året. så hon kom och hämtade mig vid 14 tiden, och så körde vi mot kaoset, ungefär.. :P var där i ett par timmar, och gick runt lite! klockan var ju inte så mycket att det börjat spela band, så vi gick bara och tittade i stånden och lite så, tråkigt i år. jag undrar när MF dör ut, kanske finns det inte nästa år?
när vi var påväg till bilen gick vi in om triangeln, och jag gick in på India och köpte mig en ny plopp till min piercing. en sådan jag redan hade med rosa diamant i, fast bara en mindre :) så nu ser det inte så "klumpigt ut".
aja, ikväll ska jag i alla fall dit igen, med Emelie J. :) ska på NRJ in the park, det är ju faktiskt ett måste, varje år! så får vi se. har ingen aning om vilka artister som ska komma i år ens, men det blir säkert underhållande i vilket fall som helst :) imorgon blir det nog The Sounds också, med Emelie J. !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0