12 augusti 2009

tjenare guys!

jag ville försöka fixa till layouten på min tråkiga blogg (carolinehindmo.blogspot.com),
*men hade inte en blekaste aning om hur man gjorde. därför frågade jag min
kära vän Emelie J. om hjälp, och hon skickade en bra sida :) och då skulle man lägga in HTML-koderna,
och det fattade jag inte hur man gjorde, och visste helt ärligt inte ens om man kunde göra det på den?!
men aja, därför bestämde jag mig snabbt och lätt för att göra mig en ny här på blogg.se istället!
för här visste jag att man skulle kunna göra det, med tanke på att Emelie har en sådan själv! :)
och det funkade, så här tjusig är den nu. efter 10 min? hahaha, tänk vad gratis HTML-mallar är roliga.
andra sitter och lägger ner mycket tid, och jag bara kopierar in, snabbt och lätt! minsann.

men här sitter jag, och vet inte ens hur man ändrar typsnitt på texten i inlägget?! 
någon av er, söta rara, som kan hjälpa mig? eller i alla fall berätta om man kan ändra det? :)
tack på förhand.
nu ska jag säga tack för mig, för denna gången. så får vi se om jag hinner skriva imorgon!

godnatt och dröm sött, när den tiden kommer
puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0