22 hours..

Hejsan!

Då var man hemma på svensk mark igen efter en 22 timmars husbils-resa från Orleans, Frankrike.
Eller ja.. har varit hemma sedan kl 16! Åkte därifrån kl 18 igår.. man är ganska trött trots att man sovit i på vägen i husbilen, men det blir ju inte riktigt någon bra sömn.

Nu har vi dessutom precis kommit hem från en kväll på BMX-banan, Malmö Open 2, nybörjartävling!
Känns som att det snart är dags att sova..

Nå, om helgen:
För att vara en inomhusbana var banan ganska bra.. Kurvorna var dock alldeles för låga, och hala!
Det slutade med att dom la filtmattor i alla 3 kurvorna innan junior och elit började på lördagen, och det funkade faktiskt jättebra! Innan dom lade mattor var det KAOS.. folk gled omkull ensamma i kurvorna, en efter en.. och dom bästa i varje klass sollades bort, helt otroligt. Men men, det blev bra till slut.
Lördagen blev jag 2-4-5 i heaten, jag körde riktigt bra, bättre än någonsin faktiskt. Så nu känner jag att UCI-lägert har gjort att jag utvecklats en del. Tog mig till semifinal där jag slutade på en 6:e plats, väldigt nöjd med det efter ett bra race!
Söndagen var också en bra dag för min del. Blev 4-4-5 i heaten och tog mig vidare till semi igen. Körde bra men slutade på en 7:e plats. Men jag är riktigt nöjd över min helg.
Pappa tog sig till semi han också och slutade på en 5:e plats där. Theis min älskling gick tyvärr inte vidare varken lördag eller söndag, inte denna gången.

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0