UCI-läger, dag 4

Hejsan!

Idag har varit en ganska lugn dag för mig! I förmiddags hade vi gym och jag gjorde bara 2 set av allting förutlm några enstaka övningar som jag gjorde fler av. Hade lite mindre vikter också! Thomas sa att det var viktigt att jag tog det lugnt.
I eftermiddags var det meningen att vi skulle ha teknik på banan men eftersom det varit en så hård vecka fick dom andra göra en 1 timmes recovery-ride! Eftersom jag gjorde det igår så var jag med Thomas på BMX-banan, eller dock mest utanför och tränade wheelningar på plattmark och även lite bunnyhops. Sen körde jag lite på andra rakan, men bara dom 2 första dubblarna, det andra var för mjukt!

Vi har fått en kubikformad HÅRD skumgummi sak som vi ska använda som self-massage! Man ska t.ex ligga på den med låren och rulla ööver den, svårt att förklara! Jag provade, och när man har träningsvärk så gör det så fruktansvärt ont! Men både Thomas och Teagan säger att man blir beroende av den.. Ska tydligen göra så att musklerna återhämtar sig snabbare :)

Imorgon blir det uppförssprinter med +2 i drevning och sen på eftermiddagen ska vi till en annan bana, Sion! Där ska vi köra mjölksyreträning. Dom andra säger att det är sjuuuuukt jobbigt, jag ja, jag ser inte fram emot det ;)

Nu ska jag ber och hänga upp min tvätt sen är det dags att sova!!

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0