UCI-läger, dag 33

Hej!

Idag har vi kört uppförs sprinter och mjölksyreträning = 5 fullvarv på banan.. Teknik innan också såklart!
Mailade Thomas igår och frågade om jag skulle göra mjölksyreträningen idag och det skulle jag tydligen INTE.. Dock svarare han inte förräns efter vi redan börjat träna så jag såg inte det mailet förräns nu ikväll! Lite dumt av mig att inte tänka på det själv kanske, att jag inte skulle göra något så jobbigt med tanke på att man ska ta det lugnt någon vecka efter en hjärnskakning!
Nåja, gjort är gjort! Jag tror jag kör en recovery ride imorgon istället för plyometri eftersom jag körde på så hård idag.. Dumma mig!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0