UCI-läger, dag 23

YES YES YES!
Då var det gjort, äntligen!!! Idag hoppade jag första hoppet här i Aigle! Det är en stor dubbel på 9-10m skulle jag tippa? Det låter väldigt stort, eller det är det ju också, men lätt jämfört med storleken eftersom man har sån hög fart ner för supercross starten! Kul var det i alla fall så nu är det bara att fortsätta köra igen igen och igen och vänja sig vid det!
Kändes riktigt skönt att få gjort det nu innan Thomas åker till USA i 10 dagar.
Imorgon på morgononen har vi BMX-bana igen så det blir mer hopp då! Kanske filma också? ;)

Jag är i alla fall otroligt glad! Känns så bra, det gjorde min dag verkligen! :D nu kan jag sova gott!

Mamma och pappa:
Ha en riktigt trevlig resa till Thailand imorgonoch njut som bara den! Sola och bada för mig också ;) (glöm inte att köpa lite presenter till mig, haha;)
Kommer sakna er ännu mer eftersom vi inte kommer kunna snacka på skype lika mycket men någon gång får vi säkert ihop det! Älskar er, bästa föräldrarna i världen <3
Pussa och krama Zingo lite extra från mig innan ni åker <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0