UCI-läger, dag 22

God kväll!

Denna veckan har vi recovery-vecka! Alltså endast lätt träning!
Idag hade vi recovery ride på morgonen(dock inomhus på rullar eftersom det regnat hela dagen) och så blev det ett litet bål-pass, Thomas kan inte låta bli att plåga oss lite ;)
Sen nu i eftermiddags blev det 6 korta sprinter på starten inomhus, och ett fåtal starter till efter det mest för tekniken.
Har inte känt något i låret idag så det känns bra! Har dränkt mitt ben i tigerbalsam 3 gånger om dagen sedan i lördags och det verkar som att det har hjälpt! :)

Imorgon ska vi ha ett lätt gympass och sen bmxbanan på eftermiddagen, men vi får se om den är körbar efter allt regn!
Vill ju gärna hoppa första hoppet innan Thomas åker till USA på torsdag morgon..

På onsdag åker mamma och pappa till Thailand, är allt lite avis men det är inte fy skam att vara här och träna heller ;)

Har precis pratat på skype med mamma! Och igår ringde morfar mig där också och så snackade vi en liten stund!
Då blev jag glad :)

Nu ska jag förhoppningsvis strax prata med Theis!
Så jag säger godnatt nu, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0