UCI-läger, dag 21

En blåsig, regnig och allmänt tråkig söndag här i Aigle! Jag hade lovat mig själv att ta en promenad här i Aigle idag men med tanke på vädert så tog jag tillbaka det löftet! Riktigt ruggigt, man vill inte vara ute idag..
Men ikväll ska jag och Teagan och antagligen några till ut och äta någonstans, blir väl förmodligen Thaimat för Teagan älskar det ;) haha.
Middagen på centert på söndagar är ofta skit så därför är det nästan ingen som äter där så. Dock tycker inte jag att det är sådär jättekul någon dag, men så är det! Jag har ätit allt hittils i alla fall och blivit mätt varje gång.
Vi har ätit både kanin och häst här.. Haha

Såhär grått är det utanför mitt fönster idag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0