UCI-läger, dag 19

Hej bloggen!

Imorse körde jag och dom som inte ska till Chula Vista uppförs sprinter.. Hårt för ryggen när vi dessutom hade +2 i drevning.. Det menas alltså 2 tänder tyngre än det man kör med normalt, tex när man tävlar! Dvs, inte helt lätt ;)
Men det gick bra!
I eftermiddags hade vi time trial. Det var jobbigt och med tanke på att jag inte hoppat första ännu så var det ännu jobbigare.. Och även andra rakan kan jag inte riktigt köra i full fart ännu för där har jag inte heller hoppat.. MEN nästa vecka!! Då jävlar :)

Ikväll har vi gjort ett nytt försök att färga Teagans utväxt blond.. Och ja, som jag sa till henne redan i affären när hon skulle köpa färgen var att det skulle bli oranget.. Och det blev det! Haha..
Snart ska jag sova! Imorgon blir det plyometri och det är sista passet för denna veckan! :) känner mig allt lite trött i kroppen så det ska bli skönt med lite vila!

Nu ska jag snart sova!
Godnatt allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0