UCI-läger, dag 15

Ja då har exakt 2 veckor gått sen jag kom hit. Och jag har inte kunnat träna som jag velat vilket varit riktigt tråkigt!!!
Men idag har varit en bra dag :) efter att ha vilat benet och bröstmuskeln mycket förra veckan är det bra nu :)
Har tränat uthållighet, lite bana och korta sprinter från start med +2 i drevning och jag har inte kännt någonting i benet eller bröstet! :) känns riktigt bra! Hoppas det fortsätter såoch att det inte kommer tillbaka.

Uthålligheten imorse var riktigt jobbig men så bra ändå! Kul att få vara med och träna med gruppen igen :)
I eftermiddags körde vi först 1 timme lite lugnt på banan, sen var det fokus på korta sprinter på 2-mans starten inomhus. Tung drevning och flats är inte det lättaste att köra sprinter med men det gick bra!
Är bara glad över att kunna träna på riktigt!

Imorgon blir det bana och gym! Ska bli kul med lite mer BMX, med SPD tack och lov! Haha..
Denna veckan ska det bli jättefint väder, 21 grader på torsdag och fredag! Hoppas det stämmer ;)

Idag har jag skypat en stund med mamma
(och pappa)! Trevligt :) saknar dem!

Nu ska jag borsta gaddarna och krypa till kojs!
Godnatt där hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0