you are my fire

Hejsan!

Sitter i DK hemma hos Theis och gør ingenting. Jag har varit hær hos honom sedan i fredags och åker hem imorgon under dagen.
Just nu ær Theis på jobb så det ær lite småtråkigt, han kommer hem 15.30 ungefær. Jag har precis varit ute och trænat så jag har fått lite tid att gå i alla fall.
Ska træna på banan ikvæll också och det blåser ganska mycket hær, får se hur det går..

Både i fredags och halva lørdagen var vi nere på banan och byggde om lite. Førsta hoppet hær behøvde fixas innan dom ska ha Landspokalen i Augusti.. det såg ut som det blev bra i alla fall, det kunde bara bli bættre æn det som var redan.. vi får se, får testa ikvæll ju! Men dom som redan testat sæger att det ær bættre så det ær ju positivt.

I Lørdags kvæll var vi hemma hos sværmor Joy och firade Sankt Hans.. danska midsommaren typ fast man tittar på bål, så typ som vår valborg?! haha.. I alla fall så var hela Theis familj dær, hans syster med man och barn och hans bror med sambo och barn, och hans mamma såklart. Trevligt med god mat och efterrætt!

I helgen ær det Svenska Mæsterskapen på hemmabana i Malmø. Jag ska inte køra eftersom dær igen inte øppnas någon klass før mig. Dessutom har vårat internationella SM redan varit så detta hade ræknas inte som ett riktigt SM før oss som kør junior och elit. Dæremot var jag inte med på det internationella heller eftersom dær inte heller øppnades någon klass, kul att inte kunna få en chans till en SM-titel ens.. :(

Ha det fint alla glada! Hoppas sommaren kommer snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0