Landspokalen 5 & 6

Har varit i DK hos älsklingen en hel vecka. Från förra söndagen och kom hem igår! Och i helgen var det Landspokalen(danska cupen) i Ellum. Ganska bra väder där i lördags trots att dom lovat en hel del regn, igår dock regnade det lite och blåste ganska mycket! Men det var kul ändå, kul tävling!
Vi var 9 tjejer i Elite Women, superkul! Slutade 4a i finalen i lördags efter lite klydd på första rakan och 2a igår i finalen, bara 10 cm från att vinna! Blev sammanlagt 3a för helgen, helt ok! Hade jag vunnit igår hade jag blivit 2a totalt men men ;) bara att fortsätta träna träna träna.



Kommentarer
Postat av: [email protected]

Hej Caroline



det var en rigtig fed weekend i Ellum, og jeg ved at min Nikolaj syntes det er fedt at dig og Theis kører i samme klub som ham, og at i er med sammen med de unge kører.

2012-06-19 @ 02:20:52
Postat av: Anonym

Hej Caroline



det var en rigtig fed weekend i Ellum, og jeg ved at min Nikolaj syntes det er fedt at dig og Theis kører i samme klub som ham, og at i er med sammen med de unge kører.

med venlig hilsen

Morten fra Sorø bmx

2012-06-19 @ 02:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0