UCI-läger, dag 3

Hej allihop!

Hur har ni det där hemma?
Idag är här 15 grader ungefär, riktigt skönt :)

I förmiddags tränade vi på BMX-banan. Vi kunde dock bara cykla på sista och första rakan för dom andra rakorna var aaaalldeles för mjuka! Det blev typ 5 cm spår om man cyklade där.. Inte så lätt att cykla då! Jag känner inte mig så frisk idag, för det första har jag grov träningvärk i precis hela kroppen och så känner jag mig hängig och fortfarande lite förkyld.. Tror jag gick på och tränade lite för hårt igår :/
Det blev i alla fall lite hopp, wheelningar och pick-ups på sista rakan! Sen blev det starter. Jag hoppade inte första med tanke på att jag inte känner mig riktigt frisk och är slö och trött i benen/kroppen! + att även första rakan var lite mjuk så det kanske inte är bästa tillfället att prova på.
Tyvärr ska dom göra den första större i helgen :( inte så kul för min del, men jag ska väl klara det så småning om!
Mina starter kändes i alla fall ganska bra. Hängde med Teagan ganska bra, absolut bättre än jag trodde så det är i alla fall positivt!

Nu i eftermiddags har jag kört en 45 min recovery-runda här i Aigles fina natur.
Dom andra hade BMX-bana igen men Thomas tyckte inte det var en bra idé att jag var med där med tanke på hur jag känner mig. Det var riktigt skönt att få cykla av sig lite, det behövdes nog!
Hade kameran med mig så jag laddar upp bilder då så ska ni få se att man kan bara njuta här!

Nu väntar jag bara på att dom andra ska bli färdiga med träningen så att vi kan äta middag innan vi cyklar tillbaka tlll Mon sejour!

Ha det fint! Saknar er där hemma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0