UCI-läger, dag 2

Då har andra dagen här i Aigle snart gått. Har tränat 2 pass idag och det har varit riktigt hårt! Men väldigt bra såklart.
Först imorse var det gym i nästan 3 timmar. Gjorde en massa olika övningar, några som jag gjort hemma, några som jag aldrig provat och några som jag gjort typ fast lite annorlunda.. Men det var riktigt kul i alla fall :) tränade samma program som Teagan, och killarna tränade lite andra övningar!
Känner att jag kommer ha sjukt mycket träningsvärk imorgon i alla fall ;)

I eftermiddags tränade vi Downhill sprints och vi skulle ha 2 tänders lättare drevning fram.. Jag kör normalt med 38/14 så jag skulle ju då ha 36/14 men dom hade inte ett 36drev så det fick bli 38/15! Typ samma :) vi gjorde "flygande" sprinter, dvs körde typ 70-80% fram till start, sen var det max i nerförsbacke i 60m, 80m och 40-10mvila-40m. Benen gick som fan! Ni kan ju själv tänka er, nerförsbacke och 2 tänders lättare drevning!
Men det kändes bra i alla fall :D

Just nu är vi 10 st här, och det verkar som att det ska komma en till :) av dessa 10 så är 6 st spansktalande, så det tjattras en hel del på spanska kan jag tala om.. Lär väl kunna flytande spanska när jag kommer hem, nooot ;)
Här är från Sverige, Sydafrika, Japan, Chile, Colombia, Mexico, Ecuador och Spanien.

Har suttit och skypat med Sofie ett bra tag nu. Och nu hade jag tänkt duscha så man kan komma i säng i ordentlig tid! Igår somnade jag strax efter 22, väldigt ovanligt för att vara mig!

Ha det bra!

Mitt skåp på centert:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0