UCI-läger, dag 1

Hej allihopa!

Jag sitter just nu på Mon sejour(stället där vi bor). Förra gången jag var här hade jag ett litet rum men denna gången fick jag ett stort, vilket innebär att jag har egen toalett och dusch på rummet! Riktigt skönt :)

Resan hit gick ganska bra. Är ju förkyld så jag fick sjukt ont i högerörat i flyget (antar att det var pga förkyldningen).. Ett tag visste jag knappt var jag skulle ta vägen, så ont hade jag! Och hela dagen har jag haft huvudvärk och lock för lrat! Känner mig helt stopp i huvudet!
Annars har allt gått bra.
Var rädd att min cykel inte kommit med flyget. Jag stod nämligen och väntade på den här på flygplatsen, där man hämtar ut specialbagage, den kom inte.. Stod där nästan en halvtimme! Men sen frågade jag en och då sa han att golfbagar och skidor kom på ett helt annat ställe, och eftersom jag har en "golf bike bag" så trodde dom väl att det var en golfbag ;) och där låg den och väntade när jag kom ditt, lättande!

Jonathan, en av mekanikerna på Uci-centert kom och hämtade mig på flygplatsen i Geneve. Sen var det ca 1 timmes bilfärd hit till Aigle. Först fick jag snacka lite med Thomas(tränaren) sen var det lunch! Och jag var hungrig med tanke på att jag inte ätit sedan kl 05.00. Vid detta laget var kl 12.30!
Efter det hittade jag Fille som låg och sov på en matta, och sen kl 14 var det ett litet möte! Efter det följde jag med Alex, en annan mekaniker, och fick kläder och annat(kommer bilder).
Sen har jag meckat ihop min cykel! Och fått velodromcykeln! Imorgon får jag landsvägscykeln :)

Har varit duktig och packat upp allt och lagt in i min garderob!

Hmm, hade tänkt ladda upp en massa bilder men det verkar inte funka.. Kanske blogg.se appen som är knasig!
Får se om det funkar imorgon, annars får jag väl prova genom webben..

Behöver sova och bli frisk!
Godnatt på er ;)



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det ska bli så spännande att följa dig <3

2012-02-27 @ 22:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0