2 weeks

Idag är det bara 2 veckor kvar tills jag åker iväg till Schweiz! Längtar samtidigt som att det kommer bli jobbigt att vara utan Theis i 2 månader, men vi är starka och klarar det! ❤ jag och min älskling klarar allt!
Men i alla fall.. 2 veckor går snabbt så snart är det dags att börja packa!
Jag kollar varje dag väderrapporten och håller tummarna för att det ska sluta snöa och bli plusgrader! Det får GÄRNA vara askalas kallt dessa två veckorna innan jag åker, bara det blir bra väder där ;) haha.

Ikväll har jag varit på årsmöte med BMX-klubben! Fick blommor och lite pengar för segern på Svenska Mästerskapen 2011 :)

Imorgon är det alla ❤-dag och det kommer jag som vanligt inte fira med tanke på att det är vardag och jag och Theis inte kan träffas.
Men jag ska i alla fall träffa Sofie på dagen imorgon, bl.a träna ihop :)

Något som ska nämnas också min älskade katt Alice, snart 15 år gammal, avlivas imorgon :'( det känns tugnt! Men hon är ganska gammal nu och mår inte bra, så det är för hennes bästa!
Hon sov alltid på mitt rum tills för ett par år sedan då jag började stänga dörren, annars låg hon alltid i min säng när jag somnade och vaknade! Jag har alltid sagt att hon skulle följa med mig när jag flyttar, men nu hann hon inte det :(
Nå! Hon kommer få det bra i katthimmeln.

Du kommer att vara enormt saknad Alice <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0