1 week left..

Då var jag inne på sista veckan här hemma i Sverige innan jag beger mig till Schweiz. Snart dags att börja packa. Jag ska försöka packa så mycket som möjligt innan helgen så jag inte behöver ägna all tid till det när han är här.
Han kommer dessutom inte förräns på lördag förmiddag, så vi har bara lördag och söndag på oss att mysa innan jag åker. Kommer sakna honom så! <3
Har haft lite kontakt med Filip S(en annan svensk som är där nu) så man vet lite hur det är där, vädert och så. Han säger att man kan cykla på banan på morgonen när tjälen fortfarande sitter i efter natten. Ska bli superkul att få komma dit och träna :)

Ikväll har jag jobbat, slutade kl 21!
Det var ganska mycket folk, kanske för att det var barnbidrag och även sportlov!

Imorgon blir det en heldag med bästa Sofie <3 först med till stallet där hon hjälper till att sköta en häst, sen hem till hennes farmor och fika och Sofie ska fixa hennes hår. Sen ska vi till Studio S där hon jobbar och gymma och fixa mitt hår :) behövs.. Ett par månader sen nu ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0