UCI-läger, dag 59

Hej allihop!

Nu börjar det verkligen dra ihop sig för hemfärd för min del!
Imorgon är min sista dag med träning här på UCI-centert.
Hoppas på en bra dag och fint väder!

Idag på banan var det vääääldigt blåsigt, alltså storm! Men jag fick hoppat dom tre första hoppen på 3e rakan och det kändes bra! Hade verkligen kul på min cykel idag. Synd bara att det blåste så mycket, hade velat hoppa första idag men vi körde inte ens på första rakan..
Men har banträning imorgon också och det verkar som att det ska bli väder! Håll tummarna ;)

Ikväll har jag packat ytterligare lite, så nu har jag faktiskt inte så mycket kvar att packa!
Imorgon efter lunchen ska jag packa min cykelväska på centert och sen kör mekaniker Alex den hit till Mon Sejour!

Nu blir det läggdags för min del så jag kan få lite god sömn och ladda inför morgondagen!

Godnatt! Ses snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0