UCI-läger, dag 51

God kväll!

Idag är det 10 dagar tills jag ska åka hem.
Känns tråkigt med tanke på att det inte riktigt gått som jag tänkt mig, men samtidigt ska det faktiskt bli skönt att få komma hem! Så det är lite blandade känslor..
Det har även varit lite snack om att jag skulle stanna här 3 veckor längre men så blev det inte, här finns inte plats.. Men Thomas skulle ändå varit borta ungefär 1,5 vecka utav de 3 veckorna så det hade nog ändå inte blivit helt bra!

Idag cyklade vi på BMX-banan på morgonen. Fick hoppat första hoppet igen, första gången efter min krash för 4 veckor sedan! Kändes sådär, men det kommer nog!
Hoppade öven första dubbeln på andra rakan, också första gången efter min krash! Det kändes bra i alla fall.
Sen i eftermiddags blev det ett ganska hårt gympass! Härligt, jag kände mig för en gång skull ganska stark i kroppen!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0