UCI-läger, dag 39

Hejsan!

Jag är nästan helt färdigpackad inför Italien! Bara lite småsaker så som necessär och mobilladdare att packa imorgon. Så imorgon är det bara att gå upp och äta frukost och packa klart det sista till kl 8 då en UCI-buss och två UCI-bilar står här utanför Mon Sejour och hämtar upp oss.

Jag vet inte om där är internet på hotellet vi kommer bo på i Creazzo så det är inte säkert att jag kommer uppdatera bloggen under helgen. Vi får se!
Jag ser i alla fram emot att åka :) vi är 12 st cyklister som ska iväg, så det är ett stort team! Kul!

Idag har vi kört lite korta sprinter på inomhusstarten och sen i eftermiddags tränade vi inte utan packade bussen och tvättade UCI-tälten.. Inte helt lätt att få dom rena med tanke på att dom är vita!!

Ikväll har jag och Teagan varit och ätit Thaimat! Sååå gott med Fried rice chicken!

Ni får ha en riktigt trevlig helg och GLAD PÅSK på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0