wow, nu som iphone-app

nu har äntligen blogg.se skaffat en iphone-app! det var på tiden!
jag sitter nämligen inte alls lika mycket framför min dator längre, har ju liksom iphonen som jag kan göra allt med! och eftersom jag tyvärr inte fotar och photoshopar längre blir det ju inte mycket tid vid daton där heller!
men nu kan man ju alltid slänga upp ett inlägg från telefonen, tjeckt :)

jag har precis kommit hem. har varit och gymmat och sen fikat hos morfar <3

i helgen var det dom 2 sista deltävlingar i SWEcup för i år!
jag vann hela serien i Elit Dam! känns mycket bra såklart!

min axel är fortfarande inte bra! har precis kunnat börja med lite lätta uppbyggnadsövningar, annars har det liksom bara varit rehab!
men nu går det framåt, skönt! det går segt bara..
tejpas fortfarande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0