take me to a place where i don´t care

jaha, då sitter man här igen!

sen sist jag skrev har jag varit i Schweiz, fast det skrev jag kanske att jag skulle?
det var i alla fall kul. min cykling var bra och jag är nöjd med helgen där! inte för att jag gick vidare men jag presterade ändå bra liksom!
träningen börjar visa sig lite, skönt :)

nu ikväll har jag varit i Köpenhamn och tränat på VM-banan.
jag vill våga hoppa det där jävla första hoppet, det är 11m, ganska lagom va?
det värsta av allt är ju att jag inte tänker ställa upp på VM om jag inte hoppar det.
varför blir jag fegare och fegare? jag har ju inte ens krashat hårt, så det kan ju inte vara det?

imorgon blir det jobb, sen student hos Pilla, söta gudsystern min!

i helgen blir det landspokalen i Kalundborg. har inte varit med på någon av dom hittills, och detta blir den enda.
tyvärr.. vann ju hela den serien förra året men eftersom dom inte är så många där i Elite Men i år så vill inte Theis köra dom, vilket är förståligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0