YES!

ÄNTLIGEN!!!! jag har lyckats fixa mitt photoshop, dessutom alldeles själv.
det var såhär att hela photoshop hänge sig och stängdes ner när jag ville använda markeringsverktyget Quick selection tool. jag trodde dock att det var hela photoshop som inte fungerade, hade endast testat den funktionen eftersom när jag skulle använda den så hängde allt sig.. haha, idag testade jag om det gick att göra annat, t.ex justera kurvor osv. och jo minsann, det gick. smart jag är och inte har testat det innan?!
nå, jag googlade runt lite, ännu en gång, och fick fram något som kanske kunde hjälpa mig.
och YES, det gjorde det! känns great.

så nu har jag redigerat några fler bilder på mina fina cupcakes jag bakade häromveckan.
enjoy:

 





nå, nu ska jag sova innan jag fastnar här alldeles för länge.
klockan är ju trots allt redan 01.30!

ps. glömt att berätta att jag beställt hem en reflexskärm!
nu ska det fotas, förhoppningsvis!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0