nu med onepiece!

fan vad min pojkvän är bäst. han vet precis hur han ska göra min ännu lyckligare än vad han annars alltid gör mig.
jag har länge länge velat ha en OnePiece-dress men har tyckt att dom var/är alldeles för dyra.
men idag köpte han en till mig, och den är så underbar!
perfekt nu när vi åker till Frankrike imorgon och ha i husbilen, kan inte bli bättre.
den kostade 1600 kr, så det är ju en del pengar på en mysdress, men åh så glad jag är!!!

tack, finaste älsklings-Theis! ♥

ja som sagt, imorgonkväll åker vi till la France. men först en sväng till Ingersheim i Tyskland för lite träning med vår tränare, ska bli väldigt skoj!
sen åker vi vidare till Compiègne, ca 10 mil sydöst om Paris! där vankas det EM 3 & 4 i helgen.
vi kommer hem igen någon gång på måndag.
det sägs att det ska bli fint väder där, hoppas!



bjuder på en charmig bild tagen med telefonen!
visst blir ni avis på min fina OnePiece?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0