i Falun!

godmorgon på er!
hur var er fredag? min fredag bestod i princip bara av bilresande. jag körde hemifrån Malmö kl 10.50 och var i Ängelholm strax innan 12!
därifrån åkte jag med Bengt. på vägen hämtade vi upp ytterligare några cyklister i Kungsbacka och Lerum!
vi var framme i Falun vid 21 igårkväll, så det var en lång resa..

alarmet ringde kl 07.20 imorse och sen snoozade vi lite, det är alltid skönt! jag bor i en liten stuga med Lovisa, Cim och Victoria! stugan är superfin, ganska ny tror jag! den är riktigt fräsch!
kl 8 var det frukost och nu väntar vi på att kl ska bli 09.45 så vi kan åka bort till centert och göra lite gymtester!
i eftermiddag blir det lite velodrom-cykling! :)

ha det fint! kommer kanske med mer update ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0