tack för motvind och uppförsbacke!!

tjena snyggingar :)
allt bra med er? - jag är trött!
jobbade till 22.15 idag. stängde förbutiken och det var ganska stressigt. speciellt i slutet!
och när jag kom utanför dörrarna på maxi så märkte jag att det var storm ute, och inte bara halv storm!
fyfan. jag hade motvind hela vägen hem i stort sett, + en låååång störig uppförsbacke. tack liksom!

bjuder på en bild på mig själv :) mest för att ni ska komma ihåg mig, eller?? haha


imorgon blir det jobb igen, fast i fiskdisken. 14.45 - 20.00 så det är en ganska lagom tid!
och när jag kommer hem efter det så är förmodligen min älskade Theis här hemma!!!! YES :D
saknar han så mycket. vi har inte träffats på 1 ½ vecka :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0