skallebank

har varit med Sofie hela dagen typ. mycket trevligt!
det började med att mamma lämnade mig på OBS där jag mötte upp Sofie. vi gick in och köpte lite godis eftersom vi skulle hem och titta på film sen :)
tog bussen till Åkarp sen, 2 stationer, ca 3 min.. och det kostade 16 kr!! MED Sofies rabattkort, helt sjukt. haha!
nå, väl hemma hos henne beställde vi mat. pizza till mig och kebabtallrik till henne! det har blivit alldeles för mycket sån mat på sista tiden.. för mycket godis också för den delen, SKÄRP DIG Caroline!
satte på filmen The last song som jag köpte igår, och sen Remember me. båda filmer var riktigt bra! vi grät lite måste jag erkänna. haha!

när vi var färdiga med bägge filmerna var klockan nästan halv 9. efter ett tag kom Tim också. och lite i halv 10 hämtade pappa mig!
har bara suttit här sen och tagit det lugnt.
jag ska alldeles strax gå och lägga mig för jag har huvudvärk och vill gärna att den ska bort.
dessutom kommer ju Vivi hit imorgon klockan halv 10! :)



© Caroline Hindmo


Kommentarer
Postat av: T O V E K J A E R R A N

Hittade den på HMs hemsida :)

2010-09-22 @ 21:35:43
URL: http://tovekjaerran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0