oh, i want you

idag har jag och älsklingen varit på media markt. vi körde dit eftersom han fortfarande hade lite pengar kvar på sitt presentkort som han fick av mina föräldrar när han blev utlärd.
han köpte filmen Greenzone på blueray. jag köpte också två filmer, dock inte på blueray eftersom jag inte har en sådan spelare. Remember me och The last song blev det för min del :) har hört att dom ska vara riktigt bra.
det är samma människa som har gjort The last song som Dagboken, eller The Notebook som jag mest känner till den som! och den är ju riktigt bra, och fin! :)
när vi var klara på media markt körde och handlade present till pappsen. han fyller 51 år på onsdag :)
vi följde även med mamma till media markt nu ikväll som också skulle kolla present till pappa.

och nu har min fina Theis kört hem :(
egentligen var det meningen att han skulle stanna tills imorgon eftermiddag men det blev lite ändring.
han måste hem på ett möte :(
sånt som händer ibland! men det hade varit mysigt med en natt till med honom <3

imorgon blir det en dag med Sofie.
mamma kör mig förhoppningsvis dit efter att hon slutat jobb :) sen får vi väl äta något tillsammans. ska ta med filmerna jag köpte idag också så vi kan se dom. Theis är ändå inte så intresserad av den sortens filmer :/
ska inte träna, har ju ont i svanskotan. sen har jag faktiskt paus från träningen nu i typ 3 veckor - 1 månad :) sen går vinterträningen igång! puuuha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0