NEJ

igår spenderade jag lite av min lediga dag med Sofie. hon är nämligen ledig varje tisdag :)
vi gjorde våfflor och sjöng singstar, så mysigt :)
vid 17 tiden åkte jag hem för att träna på banan! det började regna lite under träningen men sen slutade det igen som tur var.

igårkväll när jag satt och snackade med Theis på skype såg jag en bild på honom på facebook som var tagen nu i helgen, och han har snaggat sig IGEN! löjligt nog blev jag skitförbannad eftersom jag inte vill att han ska snagga sig :/ så jag stängde ner datorn och var sur. haha! säkert helt fel av mig, men fan kan han inte respektera att jag inte vill att han ska snagga sig? det är ju så fult :(
han vill ju inte att jag ska pierca tungan, och det respekterar jag. nu har han liksom snaggat sig 3 gånger trots att jag sagt nej, och har jag piercat mig ännu? NEJ!


Kommentarer
Postat av: fi

Vi får absolut gå o pierca oss!!!

2010-09-15 @ 23:50:14
Postat av: Emelie Jönhede

:O:O Vill du pierca tungan??

Nej nu blir jag ledsen om du får och gör och inte jag.

Fan vad världen är orättvis :(

2010-09-16 @ 17:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0