vad vore jag utan dina andetag

idag har jag gjort absolut ingenting! gick upp vid halv 10 för att det egentligen skulle komma folk och laga vår panna så jag skulle vara uppe då. dom skulle komma mellan 10 och 12, men precis innan mamma körde till jobb började pannan helt plötsligt funka! så hon ringde och avbeställde dom.. eller vad man ska kalla det!

och jag har fan bara suttit och glott här framför denna jävla datorn sedan kl 10, jag blir så trött!
jag känner mig ensam idag också, hade nog kunnat börja gråta precis vilken sekund som helst, så nu måste jag hitta på något!!

tar med mig kameran och Zingo ut på en lång promenad någonstans.
kanske tar jag Zingo i cykelkorgen och cyklar någonstans där jag aldrig fotat förr, lite ny inspiration behövs.. har nämligen ingen kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0